Theas Träningsresa!

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av thea lovstrand - 20 oktober 2014 18:05

nu är det såhär att ja, jag hra glömt att skriva men det har varit mkt med skolan och så just nu så bloggen kommer vara lite upp och ner prioritering.

men jag har haft massa prov på sistonde och ibland orkar jag inte med allt. dom tror att vi ska hinna plugga allt dom ger oss, sova 8 timmar, vara mer en hälften av våran dag på skolan och komma hem o plugga ännu mer. hur ska vi hitta tiden? är det bara jag som ibland är så trött så att jag somnar i mitten av pluggandet?

jag kan liksom plugga, plugga, plugga, låt mig vila ögonen lite... och så sover jag.

 

men nu är det ju sista veckan av pluggandet innan lovet och jag säger bara, JIPPI! jag älskar halloween och allt som har med det att göra... förutom att jag aldrig hittar någon anledning att klä ut mig... jag saknar att klä ut mig som när jag var liten...

men nu ska jag in i duschen för att jag hade idrott idag o jag duscha inte håret i skolan så det ska jag göra hemma.

 

veckans låt: heart by heart av demi lovato (va med i filmen the mortal instruments)

 

jag tänkte också bara tipsa om en film som jag absolut ÄLSKAR och det är endless love. så bra men en total chick flick film.

den här veckan har jag också börjat med en ny serie för jaghar kollat slut på Kyle XY så nu kolla jag på heroes.

hej då antar jag

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards