Theas Träningsresa!

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

long time, no see. BIO!

Av thea lovstrand - 11 oktober 2014 22:42

så nu var et ett tag en jag skrev något blogg inlägg, men jag ska bara berätta lite om vad som hänt under dom här senaste dagarna.

i torsdags hade jag prov, engelska prov för att vara exakt och man skulle skriva om skolan. om vi inte har nog med skolan vill hon att vi ska skriva mer om skolan, men jag tycker om att skriva därför tycker jag att et var roligt ändå. jag tror att om jag sätter mig in i ett ämne så kan jag skriva om det.

när jag var liten ville jag faktiskt bli en författare, nu riktar det mot inget men om det skulle vara något inom skrivnings-ämnet hade det nog varit journalist.

i fredags var jag lite sjuk, eller sjuk och sjuk jag mådde lite illa så den dagen stannade jag hemma från skolan, men på kvällen måddejag bra igen så jag gick till fritidsgårn och träffa lite kompisar.

sen idag då, jag har inte gjort så mycket under dagen men på kvällen gick jag och mamma o kolla på bio. vi kollade på dracula untold, jag tyckte den var bra faktiskt men min mamma tycker att det kan bli bättre, hon tycker att man inte fick lära känna någon av personerna utan bara familjen eller vad man ska säga det handlar om.

så imorgon ska jag röja lite här hemma och plugga lite.

 

just ska också berätta om en serie jag kollar på just nu som heter Kyle XY den är riktigt bra och jag bara längtar till att få börja kolla på den igen, för om jag kollar på internet för mycket blir min mamma sur på mig för att jag tar slut på internet.

så veckans/dagens låt är nog we dance on av N-dubz den är me i filmen streetdance vilket är en av mina favorit dans filmer. bara jag som kan kolla på dans filmer och helt plötsligt bara har lust att dansa? kanske bara är jag...

 

hej då, då..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thea lovstrand - 30 mars 2015 21:48

jag har haft väldigt upptagen vecka med skolan och har inte hunnit träna! Och jag hatar mig själv för det, men ska försöka skaffa mer tid för att träna. Idag har jag haft idrott i skolan så om man kallar lite badminton träning så ja då har jag träna...

Av thea lovstrand - 29 mars 2015 23:10

Jag har inte tränat något den här helgen, visst jag har vart och badat idag och nästan fyllt mitt träningsarmband men det var inte riktig träning. Men imorgon bitti så har jag idrott i skolan så då får jag hoppas på att hon kör slut på mig. Jag tä...

Av thea lovstrand - 26 mars 2015 22:11

halloj! Idag har jag tyvärr inte gjort så mycket. Jag tog en promenad med mamma och som vanligt cykla jag till skolan. Inte så mycket mer. Jag kanske intervjuar berättar att jag använder träningsarmband. Och jag har gjort det sedan nyår, just det...

Av thea lovstrand - 25 mars 2015 22:07

JUst nu skriver jag även fast jag ska sova så det får gå fort. idag hade jag beep-test och jag faila för mitt i testet så fick jag ont i höften, vilket jag gick på tabletter mot för någon månad sen så det har kommit tillbaka så nu kan jag inte spri...

Av thea lovstrand - 24 mars 2015 21:29

ja jag har fuskat. men iallafall mer om det senare. imorse vaknade jag extra tidigt och åkte innan skolan och gymmade, jag var där halv åtta och väntade på min kompis. vi körde inte lika mycket kondition idag men också lite styrka, så imorse to...

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards