Theas Träningsresa!

Alla inlägg under april 2014

Av thea lovstrand - 30 april 2014 20:36

jag bor ju i enköping och vi har turen att varenda valborg har vi dåligt väder. i år regna det, inte lite heller, jag och min kompis gick ut och kanske en halv timme efter så var vårat hår dyngblött likså skorna.

så härmed nämner jag valborg till sämsta högtiden (om man kan kalla det de) ever.
och om någon därute älskar valborg, jag är ledsen med dethär är min åsikt och jag kommer inte ändra på den tills jag har fått en bra valborg i mitt liv.

vad är grejen med valborg också? stå och kolla på en brasa som ska brinna ner och bara släppa ut massa onödiga växthusgaser i våran atmosfär! vill vi döda jorden extra fort eller? det finns ingen bra andledning att fira valborg, det är bara en anledning för min mamma att tvinga mig ur huset. jag vill bara stanna hemma och ta det lugnt.

keep in rockin'


Av thea lovstrand - 29 april 2014 21:26

Vi alla söker mening i livet. något som man vet är sitt kall och bara väntar på att bli funnet.

ja ni vet redan vem jag är och om ni inte gör det jag är Thea & på denna blogg kan du få läsa min resa, alla berg jag måste klättra och alla dalar jag måste gå i, för inse livet är inte en rak linje.

så jag har fått massa glada besked på sistonde, jag har fått sommarjobb och jag har kommit in på mitt preliminära val, så just denna vecka har vart väldigt rolig för mig.

om en vecka så har jag också konsert med musik klassen, jag ska vara med i tre nummer.

bara så n i vet skrev jag bara ett kort inlägg idag för jag hade direkt inget att skriva så jag skrev lite kort om vad som händer i mitt liv just nu eftersom jag lovat att göra ett inlägg varje dag.

keep it rockin'

Av thea lovstrand - 28 april 2014 19:35

som ni kanske märkt på rubriken har jag inte gjort tt skit idag.

men nu klockan 19:37 har jag börjat tripletaska, jag lockar håret, bloggar och äter chokladpudding.

mne u kanske ni tänker (inte troligtvis) varför lockar hon håret? jo det kan jag svara på, det är två anledningar till det.

1. jag vill se fin ut till imorgon (ingen anledning)

och

2. jag testar ut frisyrer till min vårbal, eftersom jag går i nian har man något som kallar vårbal och eftersom man klär upp sig vill jag se fin ut då.

nu har inte jag så mycket mer att skriva såååå
herrå ;)

Av thea lovstrand - 27 april 2014 19:44

Nu är det såhär, jag har failat mina inlägg om och om igen så denna gång ska jag inte misslyckas!

men nudå jag är thea 98:a bor i enköping. jag har velat börja blogga ett tag nu men alltid glömt bort eller inte orkat.
 men nu så ska jag ta i med min blogg, se till att nästa skriva varje dag & jag funderar på att börja göra vloggar eller diy videos m.m som har med att jag spelar in en video och laddar up den på youtube, vad tycker ni? let me know. för jag vill inte lägga ner massa tid på att göra videos ingen vill se.

men förutom att sitta på internet hela dagen så är jag med vänner, kollar på filmer/serier/videos & spelar eller lyssnar på musik.

söndag kära söndag, dagen alla ogillar för att det är sista dagen på helgen och sista dagen innan skolan (samma sak) men jag vill försöka göra den roligare genom att blogga extra mycket eller kanske göra en video om det ör de ni vill.

 

keep it rockin'

 

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards