Theas Träningsresa!

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av thea lovstrand - 8 oktober 2014 16:51

Heej 

jag tänkte att det kanske är dags för mig att uppdatera bloggen lite eftersom det var ett tag sen jag skrev på den.

men idag så har jag kollat ut alla episoder av young and hungry serien som jag hoppa inte är slut än vilken det inte kan vara det finns bara 10 episoder av den. så nu när den tog slut fortsatte jag att kolla faking it serien men kolla det nyaste the originals episoden mellan det. som ni kanske märker lever jag för serier.

 

är det någon här som hatar att pendla lika mkt som jag? jag bor ju i enköping men går i skolan i västerås, så jag pendlar ju imellan men igår så vart min bus inställd av någon anledning, så jag var tvungen att vänta 30 minuter till på nästa buss.... inte nog med det så blåste det och var skit kallt så jag gick in till waynes och tog en varm choklad och gick ut igen.

 

så just nu händer de inte så mycket i mitt liv förutom mycket med skolan men det blir nog bättre om ett tag... eler inte vi får väll se.

 

så ikväll ska jag gå på fritidsgården här och träffa lite kompisar, vet inte vilka kompisar men det får ja väll se när jag kommer dit..

 

jag antar hej då, då!

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards