Theas Träningsresa!

Alla inlägg den 25 september 2014

Av thea lovstrand - 25 september 2014 18:46

om ni där ute som läser är tonåringar eller bara allmänt trötta så slår jag vad om att ni kommit hem någon dag från skolan/jobbet och vet att ni har massa saker att göra, men ni väljer att sova. För hur mycket man än kan ha att göra så tar tröttheten över och tvingar dig till sängen.
Själv spenderar jag min mesta tid i sängen när jag är hemma för det är det ända i mitt rum jag kan sitta på, o förr eller senare så slutar det mad att jag ligger ner och POFF så sover jag......
Snäll säg att jag inte är helt ensam om det här och att det är fullt normalt, inte för att jag är vanlig av mig utan att jag bara inte är ensam omdet.

Veckans låt är gotta be somebody-nickleback den är riktigt bra och är nog en av mina mest spelade låtar just nu.
Veckans/dagens tips är definitivt att sova, skit i paradise hotel och telefonen eller datorn och sov, du behöver det för att orka.

Hej då antar jag ;)

Presentation


Det här är min resa från dåligt självförtroende, dålig hälsa och dålig kost till en ny start, upp och ned gångar, allt kommer finnas här.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards